Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de website, waardoor nog niet ons volledige assortiment beschikbaar is en mogelijk de verkeerde informatie kan worden getoond. Onze excuses voor het ongemak!

0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Menu
MEER Klantenservice

Product was successfully added to your shopping cart.

Garantie & Defecten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

U heeft wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. U moet het product wel normaal gebruikt hebben. Mocht uw product binnen de garantie termijn defect zijn zullen wij zo snel mogelijk aan de slag gaan om het product te repareren.

U kunt de defecte producten het beste terugsturen naar Nova Computers, of het product langs brengen. Neem hiervoor contact met ons op via email of telefoon. Wij zullen controleren of de klacht inderdaad aanwezig is. Mocht het probleem zich inderdaad voordoen, dan zullen wij het product laten repareren door de fabrikant. De reparatie tijd is afhankelijk van de fabrikant. Gemiddeld is dit ongeveer 2-3 weken.

Garantie vervallen

Bij overdracht of verkoop van het product aan derden vervalt hiermee de recht op garantie.

Nova Computers behoudt zich het recht om de garantie te laten vervallen als door Nova Computers redelijkerwijs aantoonbaar is, dat het defect is veroorzaakt door ondeskundig gebruik. Tevens vervalt de garantie op het product door eventuele modificaties en/of reparaties die niet door ons zijn uitgevoerd.

Mochten wij desondanks van u een product retour ontvangen waarbij één van de onderstaande regels van toepassing is;

- De garantieperiode verlopen is;
- Het product niet bij Nova Computers is aangeschaft;
- Het product aan derden is doorverkocht;
- Als het defect veroorzaakt is door ondeskundig gebruik (bijv. door vallen/stoten etc.);

zijn wij genoodzaakt om € 20,- onderzoekskosten en, indien van toepassing, € 6,95 verzendkosten in rekening te brengen. U verliest tevens het recht op teruggave van de door u gemaakte verzendkosten.