MEER Klantenservice

Product was successfully added to your shopping cart.

Klachten

Klachten

Bij Nova Computers proberen we er alles aan te doen om u van de beste service te voorzien.
U als tevreden klant is daarom zeer belangrijk voor ons. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Heeft u een klacht of probleem omtrent uw bestelling, levering of onze service? Deel het met ons! We nemen elke klacht serieus en het stelt ons in staat om onszelf te verbeteren. Indien gewenst zullen we contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Is er iets fout gegaan?

Heeft u een beschadigde of incomplete levering?

Wij proberen er alles aan te doen om uw bestelling in goede orde bij u af te laten leveren. Toch kan het zo zijn dat er een product is beschadigd of dat er iets ontbreekt.

Graag adviseren wij u na ontvangst van uw bestelling deze te controleren op eventuele schade en/of onvolledigheid. Komt de bestelling niet overeen met de op de site gecommuniceerde leveringsomvang? Is er iets fout gegaan?

Laat dit dan uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst aan ons weten.

Contact opnemen

Op onze contact pagina kunt u alle opties bekijken om contact met ons op te nemen.